Tuesday, November 20, 2007

**beBudaK UmaH LaMa**keraMaT Mali**



ha yg ni pulak gambo aku ngan member rapata ku time dok umah bujang...nama dia jan mikos...nak tau dak pasai per aku panggil dia jan mikos pasai dia takut ngan tikus....tu yg saja aku gelar nama dia cam tu....dia la kawan aku yg rapat la kononnya masa bujang lu...tapi dia dah kawin n dapat anak dah...siap aku nangis lagi time dia kawin....pas dia kawin jer aku bawa diri yg kesepian....miss u...


ni ler bebudak umah lama kau time dok bujang lu....sonok ler dok ngan diorg....time tu aku jd otai ngan bebudak ni....dari kiri as budak kedah n mala bdk pahang...bebudak ni la yg leh kecohkan kat umah bujang lelama dulu2...aku seronok la walau pun diaorg ni muda lgi dari aku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...