Monday, November 12, 2007

.....Hari Ni Dalam Sejarah....

.........Hai aku pun tak tau nak chiter cam ner....cam ni ari depavali tu aku tidor ler pas bf tak larat sangat la maklum sajala time cuti mesti la nak rehatkan badan....aku tak lek kg pun pasai sok aku nak balik dah....citernyer cam ni time tengahari tu dalam pkl 11pg aku tido la kat sofa umah aku...maklumla aku ni tak leh makan nasi lemak jadi tumbangla kejap...time aku bangun laki aku lak lena dalam bilik ...
......Dengan tak disangak2 aku pun sajer la baring sebelah dia tapi aku tido mengadap dinding....tak sampai 2 saat aku dengar ada org bangun...aku ingatkan laki aku bangun tapi bila aku kalih kat pintu tak de pun bayang dia......tetiba lak aku terasa ada org jln kat sebelah aku....aku tido kat bawah....last2 aku dengar org tu jalan kat sebelah aku n pijak rambut aku....aku ingatkan kucing ker....tapi umah aku tingkat 4 cam ner la pulak kucing leh masuk umah aku?????
.........Nak dijadikan chiter...aku pun takut gak sapa la pulak kat belakang aku ni....aku pun dengan takut g la baca ayat seribu dinar n ayat kursi....baru la benda tu kuar balik dari bilik aku.....time dia pegi jer badan aku jd keras n tak leh nak gerak....aku apa lagi dengan takut n bengang aku pun baca la ayat2 yg leh lindungi aku daripada ketakutan....memandangkan aku takut sangat aku sampai lupa baca ayat kursi...aku time tu leh terpikir balik aku mesti lawan benda tu....aku baru tau benda adalah org ...
..........Nak tau pasai per???? aku leh tarik rambut dia...rambut dia pendek jer cam org laki la....aku dengan geram aku pun tarik rambut n cakar2 kepala dia....cubit2 tangan dia....aku kuatkan semangat n lepas la aku dari cengkaman benda tu....aku menjerit dengan sekuat hati aku....last aku kejutkan laki aku dari tido n ceter kan apa yg terjadi....aku takut jer nak tido pas tu.....
......Bila aku balik bapak aku kata mungkin ada org bela hantu raya....lagi la aku takut....entahla kalau diikutkan ni dah 3 kali aku kena....aku harap pas ni tak de la jd cam ni.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...