Tuesday, November 13, 2007

%% gambo time memuda dulu**


.......hai kengkawan ari ni aku cam biasa ler dok wat kojer...tapi ari ni aku pakai baju raya aku...tapi org kata aku dah gemuk la...malu la....aku cam tak nak pakai jer baju ni...aku saje jer lama tak pakai....aku nekad la pas ni aku nak diet la....nak makan produk aku ler...tapi semalam aku nak beli kedai tu pulak tutup...cian aku...
....korang cam ne lak nak diet....aku sedih gak lepas bersalin jer badan cam gajah jer...aku malu la...nak kata kurang makan cam biasala aku amik pun...tapi selera tak yah ckp ler....aku nak turunkan gak berat ni jd 50kg balik....
...@@ cian aku kan....tapi nak wat lagu mana....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...