Friday, November 9, 2007

Ngan budak house mate time study

.....Ni la gambo aku ngan Lia.....lama beb tak jumpa sekali jumpa cam nak peluk cium jer...maklumla dah 5 tahun kami tak jumpa...lepas jer konvo kami berpisah n buat haluan masing....aku jumpa dia pun pasai laki dia org kangar tu yg aku leh jumpa ...time ni pun time raya...ni gambo kat umah mak mertua aku ler...tengok sapa yg paling debab....ha...ha..tentula kami berdua hanghanghang...aku kalau leh nak jumpa balik budak umah lama aku jer time study kat poli...dia ni dah ngandung 5 bulan...yg kelakarnya tarikh kawin dia sama ngan aku tu yg kelakar....tapi dia nikah awai....aku tak kisah la janji dapat jejak LIA....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...