Friday, November 16, 2007

***ujan...Ujan...ujaN***

Pagi lagi dah ujan...sejuk jer aku rasa...pagi ni aku cam tak der mood jer...perasaan aku sedih jer...tak tau la pasai per...ujan kot 2 yg mood pun cam ujan...aku banyak sangat pk la sekarang ni...mcm berlaku dengan tidak sengaja....aku pun heran...
***kalau diikut kan aku tak nak pk langsung pun...tapi benda 2 tetiba jer datang aku pun tak pasti...malam pulak tido tak lena...ngaper yer...aku jd sedih pagi jumaat ni...aku tak nak bawak benda ni sampai kat ofis tapi benda 2 dtg dengan tetiba time aku sorang2..aku pun tak pasti la....
*****entahla kat cni jer aku leh luahkan apa yg aku alami....sedih tu tetap ada.pasai tu aku asyik kelip mata belah kiri jer...entah la sayang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...