Wednesday, January 2, 2008

SeLaMaT TaHuN BarU...2008...

Salam sume... selamat pagi...happy new year geng....

Tu cuma mukadimah jer....emmm apa azam aku tahun ni yer....aku nak berubah ler sekarang ni 1st nak jadi isteri kepada Abdul Nazrol yang solehah ler...2nd lak aku nak jaga anak aku dengan sebaik yang mungkin...aku nak didik anak aku jd budak yg boleh membangggakan aku n sume orang...
sekarang ni yang seronoknya aku dah amik balik anak aku ler dok ngan aku...baru la orang kata ada family...aku rasa seronok sangat sekarang ni adanya anak yang comel lagi bijak he...he...tahun baru ni aku tak memana pun...almaklumla anak kau ni kalau jalan jer pas2 tu nak tido ler...kalau boleh nak tido buai selalu..lawak jer kan.tak perla janji dia ok n sayang kat aku n abah dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...