Monday, April 14, 2008

TanggaL 7 April 2008...


salam korang....aku nak citer ckit tanggal 7bh April 2008 aku telah mendapat surat berkenaan pertukaran aku ke JKPTG Wilayah Persekutuan kat mana lagi kalau tak bangunan JUPEM...so pas ni dekat la aku ngan hubby aku....tambah2 lagi tak yah la nak gaduh2 aku risau kat hubby aku kejer dah...almaklumla pengantin baru...he...he...

Sok aku lapor diri kat tempat baru...tak tau la cam ner...aku harap tak de paper la...aku risau gak ler...maklumla jdi budak baru ni pepaham jer la...aku harap pas ni aku akan ubah pendirian n identiti baru aku d tempat baru ler...nak jd org yang rajin n mana tau satu hari nanti aku jp pekerja yang disegani sapa tau....Amin Ya Rabbal Alamin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...