Friday, December 26, 2008

Family day in Cameeron Highland- hari pertama-19.12.2008



~~ni adalah antara adik-beradik yang berkumpul pada ari tu...



~~candid camera~~


Salam korang...tanggal 19 hingga 21.12.2008 kami satu family g la bercuti kat cameron highland...Aku kiranya first time la g sana...hehehehe lawak jer kan...mesti kelakarkan...time gerak tu ok la lagi....aku gerak dari umah kul 10.30pg...pasai aku nak tunggu angah aku kat tapah...samapai tapah jer kul 12.30tgri...ok la lepak-lepak jer kat sana sambil mkn KFC...heheh..

Aku gerak dari tapak ker cameron kul 1.30ptg...samapi jer kul 3.00ptg...mak ai penatnya...pas tu jem lak tu...sampai2 jer aku g jejalan kat persekitaran apartment...ujan lak 2...hai...lagi la bertambah sejuk la nampaknya...malam tu kami kuar g pasar mlm kat c2...ujan2 pun aku redah jer la....2 la akibat pegi time ujan...heheheh...aku sempat la beli jem strawbery, baju sejuk anak aku...heheheh..aku pk sok ada lgi mls la nak borong byk...

Pas beli jer kami pun gerak mkn kat restoran dekat area c2 gak...samapai la kul 12 mlm...anak ako lak buat perangai pasai dia dah ngantok sangat....cian lak aku tengok dia...dah la sejuk...ah letih jer aku rasa...tapi ok la...zzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...