Friday, December 5, 2008

Hari Ni Hari JumaaT..

Hari ni aku demam la...pasai semalam aku kena cirit-birit la...cian aku kan...sesatu masalah yg datang...padahal aku baru jer lepas demam bln lepas...aku cian lak kat member baik aku kat ofis ni ha pasai dia masuk hospital mlm tadi....katanya tekanan darah rendah...

semalam dia mc pasai kes sama ngan aku cirit-birit...pas tu tengah mlm kata masuk wat...pelik gak aku...ni pun nak g jap tengok dia...risau gak...hai...mcm2 la...setiap jumaat jer ada jer yg something....

Mggu lepas adik aku xcdent...keter langgar dia...nasib la tak apa2 cumernya tulang pipi dia jer retak...tu pun 5 ari gak ler kat hospital Subang Jaya..Parah gak ler nak bayonya...Bil dia jer dah RM4k...hai nasib la org yg langgo adik aku yg bayo..klu tak semput la nak korek mana...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...