Monday, December 1, 2008

KeMbaLi LaGi...

Hai sume lama tak bersua....kali ni aku muncul kembali di episod terbaru aku ngan kerja baru aku...Petang yang membosankan ni aku saja jer nak layan bagi ok ckit kepala otak aku petang2 yang layu ni ha...

Hari ni aku g makan kat Asam Pedas Care & Restaurant kat Setiawangsa...Leh gak le maakan dia...aku mkn asam pedas ikan tenggiri n ema mkn nasi goreng baba n Nyoya...leh gak ler..nak kata terangkat tak gak ler...still lagi dok atas kusi ni...kira sume aku mkn n minum abis gak ler rm 23.20...kira leh la...

Selalu aku layan old town...pasai per aku suka pasai aku suka mkn dia punya roti ice-cream...mmg aku ketagih la bila masuk c2...aku ni benonya tak pernah ler masuk tempat2 cam gitu aku selalu lepak pun kat tempat2 bese jer...ni lak ema n elynn la ajak aku masuk c2...so bila aku nampak jer aku apa lagi "JOM MASUK"...pantang kena pelawa la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...