Tuesday, January 6, 2009

Hari ke Tiga - 22 Disember 2008



~~Big Family~~

Ni la time last kami kat apartment ni..ni gambo time nak check out...pas ni kami sume nak berangkat balik kl...so sblm tu kena la byk persinggahan utk beli ole2 dr cameron...yang paling best aku dapat la 12 kuntum bunga ros dr my hubby....love u syg...tapi kami tak sempat nak berposing ngan bunga yg aku dapat pasai anak aku dah meragam...besala di atu klu dah ngantok jer buat perangai...

Sambil2 tu mcm la kami beli...sampai tak cukup tangan aku nak pegang...anak aku lg nak dukung...ngan abah dia bkn nak pun...ai tak larat aku nak dukung ...last kami pun nak berangkat balik pasai bapak aku nak g kejer petang tu n my hubby pun nak g meting sok pgnya...so kena la mlm tu balik putrajaya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...