Thursday, February 5, 2009

Hari yg membosankan...huhuhhu

Mggu ni mggu yg ala2 sunyi jer...pasai per...pasai per erk...erm..laki aku mggu ni tak der kat umah pasai ada meting kat kuantan...so kena la bawak diri ni elok2...tapi aku ni bukan leh dok diam...so aku pun ajak la member baik aku ni temankan....hehehe...so bla dah ada member panjang la kaki aku ni ha...mcm2 la ku buat ngan dia...buat apa???ha jgn nak pk yg bkn2 k...first mlm tu aku ajak member aku ni mkn kat Taman Warisan...per lg pekena bee hoon sup utara ngan laichi kang la...
balik jer ari pun ujan...so kesejukan la aku ngan member aku ni...per lagi balik umah jer terus la zzzzz...tak larat la

1 comment:

ielacute said...

leyla....aku test je ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...