Wednesday, July 29, 2009

Bengkel

Aku dok kl ni bz tak yah cite la mengalahkan bos jer...almaklumla tak lama lagi nak naik jadi bos tu pasal la bz memanjang...tu yg lama aku tak menulis didlm blog kesygan aku ni...dlm bln lepas aku terlibat dengan bengkel kat opis aku...ramai la yg hadir...kira aku ni orang kuat la ngan member aku sorang ni...joren jer aku tengok member aku ni...



time orang nak lapor diri time tu aku ngan ema dok posing giler ...jgn mare...


amboi siap selak baju lg nak gambo....giler2 jer rupanya...nama dia nadia...bln ni nak bersalin dah tapi perangai cam budak2..


ni la orang kuat pantun...dia jadi mc time bengkel ni...aku n elynn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...