Wednesday, July 29, 2009

Gambar cit-cat bersama JKPTG--family day--17-19.07.2009

Salam korang ni la hasil kerja ema ngan ema sebulan 2 ni apa lgi klu tak planning kani satu opis g Pulau Pangkor untuk family day...Mcm2 hadiah aku n the geng cari sampai tempat aku menjadi mangsa....tu la klu bilik pun ala2 bilik bos...ahaks...jgn mare yer bos...ni la diantara aktivi n mcm2 kami wat kat sana di antara nya ialah:kita saksikan sesama.....tgguuuuu...

Hai...hai... bestnya tahun ni besday fauzan wat kat pangkor...yahuuuu...tapi yg tak bestnya camera aku tak bawak...frust jer...nasib la ada member yg prihatin kat aku...adalah la snap berapa keping gambo aku n family aku...tema colour ijau epal...





yang ni gambo fauzan time nak senyum...tapi yg aku kelakar siap di tutup mata lg...lawak jer anak aku ni...


yang ni pulak gambo time aku nak lawan terompah gergasi...aku frust sangat pasai time nak sampai terompah tempat kami putus..bengang jer...ah...tidak....


yang ni lagi best....hubby aku pun jatuh gak time naik terompah...tu la team kami klu fauzan nangis jer confirm kami kalah...ohhh tidak...



mlm pulak ada sambutan ari jadi aku n the geng n aku ada selit gak gambo buah hati aku dlm pic ni...comel jer...
Mlm tu gak ada pertandingan karaoke..tapi aku tak masuk la...pasai aku takut menang jer...tu yg mls nak tunjuk bakat...aku pun klu suruh karoc bag jer confirm jer menang...hehehe.jheehe..


time ni fauzan dah meragam pasai lama sangat abisnya...aku dah siap pakaikan dia baju tido lagi...tak larat aku nak tgk dia nak dukung jer...
last2 adih untuk cabutan bertuah aku dapat n02 pun aku tak amik pasai aku nak tidokan buah hati aku yg manja ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...