Wednesday, July 29, 2009

SejukNya.....

Pagi lagi aku dah rasa sejuk yang amat...pasai per...ari nak ujan....tengah2 jln jer ujan pun dah turun...ani angkat kain jemuran ujan da turun...ha..ha...ingat cite bujang lapok..ermmmm .skrg ni bla dok umah sendiri rasa tenang jer...tempat dia pun tak bg tension dengan kesibukan kota...alhamdulilah la aku dapat beli umah tu....di mana lagi kalau bukan di KOTA PUTERI...alamak bangga la pulak...sekarang ni aku bangun awai pagi pasai aku nak ready wat bekal ke opis...jimat la ckit...lagi pun klu naik keter mak i....tol je sehari dah RM10...ermmmtak larat la aku...blm minyak lagi...mak i...nasib la aku skrg ni dah naik gaji n tak lama lagi nak naik pangkat lak...ahaks... leh la bernafas...lagipun aku skrg ni pegi kojer naik moto jer la....orang kata sume jauh dok sana tapi bg aku pasai dah ari2 dok san cam dekat jer...aku kuar rumah pun dah kul 7.30 pg.. sampai dal kul 8.10pg..ok la...daripada aku dok PUTRAJAYA,...mak i lagi jauh...
Pagi jer aku dah gerak dr umah kul 7.00 pagi pasai kau nak anta buah hati aku kat umah mak...dlm 5-10 jer...ok la...
Tak lama lagi nak pose dah....erm...seronoknya...nak beraya kat umah baru la...terima kasih sayang kerana belikan umah tu kat mama...itu la hadiah yang paling berharga buat mama n fauzan...i love u...muahhh..semoga perkahwinan kita akan kekal hingga ke akhir hayat amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...