Tuesday, September 1, 2009

Jamuan@tahlil

Alhamdulilah tiba la masanya kita nak masak...plan baik punya antara aku,nad,elynn & ema..Ni la orang kuat aku kat opis ni...time kebajikan jer....laju jer....bagus..bagus...saje jer nak tunjuk bakat nak masak ari ni...kami tiap jumaat memang ada tahlil...tak kisah la masak per pun...sapa nak derma pun leh ...kami pun plan la nak wat BEEHOON SINGAPORE...

ni la dia antara aksi2 yang kita leh tonjolkan kan korang sume...aku ni jer yang beria...padahal ni manu elynn...wat2 la aku teror gak masak beehon singapore...ni la gambo aku yg poyos...wah gitu...



Ni la dia tukang masaknya...aku ni cume menyibuk jer la...wat2 ala aku yg masak konon...hahhaha...jgn mare nyah elynn...



ni ha dia ema dok kusyuk kopek telor...kami ni dok beria la masak beehon...sajer jer tunjuk bakat....hahhahah


Ni ha gambo time keletihan masak meeboh...so apa lgi kami pun dok posing la cam artis2....

Ni pula juadah yang akan disajikan untuk budak2 opis2...harap2 sedap la mee tu kan...


Ni la aksi kami yang memang best bla dapat mkn...cam tak ingat dunia jer...ahahhaha...tapi mmg best giler ko...wakakakkakakakaka



sekian dulu la masakan kita pg ni...arap2 pas ni ada la tempahan untuk buat juadah berbuka pose...hahhahha...selamat menjamu selera....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...