Friday, October 22, 2010

Hari Jumaat Yang Indah...

Kejap je dah ari jumaat...aku rasa cam baru je ari senin...itu la semakin hari semakin kejap je kita hidup n meningkat usia kita...Hari ni dah 2 hari aku pose ganti...almaklumla aku tinggal pose 10 ari mana nak keje wei...yg jd byknya pasai bulan pose ari tu aku demam + sihat + demam balik...tu yg sedih tu...huhuuhuu
Tapi tak pe la sambil aku pose ni nak letih diri kita daripada yg bukan2 selain tu dapat la aku kuruskan badan yg semakin chubby ni...tak larat aku ngan badan yg sihat ni...byk baju, suar n lain2 tak berapa nak muat dah...so aku target ujung bln ni dapat la aku kuruskan badan sblm thn baru...hehehhe Tahun baru badan baru...heheh lawak je kan....
Aku la ni mkn byk le...cam tak caye je badan dah semakin montel...aku ada baca blog kawan aku dia mmg sungguh2 nak kurs akhirnya dia berjaya tau...tu yg aku nak follow dia...aku ni bkn la sihat sgt...tp berisi la org kata...tp bg aku mmg aku ni dah GEMUK....argggg tak sanggup nak tgk sume tu..lemak2 yg tersepit, terselit...mcm leh tgk tau...malu tgk badan aku sendir tau...
Insyallah aku akan berusaha untuk menurunkan berat badan aku sehingga 55kg..aku nekad dah sekarang ni...aku akan berusaha n mendapat semangat daripada suamiku yg tercinta dan anak aku yg ku sayang...tq dear ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...