Tuesday, November 29, 2011

LAST DAY NGAN BFF

Ini adalah tempat kami last bersama ngan bff kat ofis..kami sambut farewell kat FULL HOUSE at Wangsa Walk...tempat dia bleh la...peberet colour tu...putih suci dan murni...tu la lambang persahabatan kami...hehhe lihat la gelagat kami ye..


Ini gambo aku posing kat kete mini..hehhe so cute



Ini la menu aku time mkn kat FULL HOUSE...mmg best la...spageti dia mmg best la cume byk sgt cream dia le...bla lama2 mkn cam nak muntah pun ada...hahha tp mmg best..



Ini pulak gambo kat opis bersama anak mummy yg mummy sayang tau...ada muka iras2 ngan mummy...nama dia Alya Adriana...anak Ema...cute sgt geram pun ada..almaklumla x der bby gurl yg ada bby boy tu yg syg sgt ngan Alya ni...muahhahah


Ini adalah gambo nad ngan ema...


Ini gambo aku ngan budak joren...mmg x boleh bla la...nasib x meleleh tau...nama dia Elynn..


Ini aku posing bersama ema ibu kepada Alya...heheh mmg ni je la kenangan kami bersama..adiah x sempat nak amik la...last2 kami sume dapat handbeg tau...sume sama cuma colour je yg lain...ada masa aku update lain...heheh

2 comments:

tinta hatiku said...

Hah, mana la x kantoi diet, dah dibahamnyer spagheti, walau muak nak muntah.... *sila bayangkn ala2 Ibu mrtua Kasim Selamat gitu*

Hehehe...

Well, harap nanti rajin diet semula, k....

me said...

haha nak wat cam ner kak...saje nak try pasai kwn kata best...layan je la...janji best...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...