Wednesday, November 16, 2011

Percubaan Say NO To Nasi

Alhamdulillah dah 2 hari aku x makan nasi...syukur sumenya berjalan dengan lancar...Memandangkan nak ikut jejak PD50H cuti sekolah so kena la mencuba dahulu kan...heheh tp x la teruk sgt aku wat nya ...janji dapat pertahan x mkn benda2 karbo dah ler...tp aku ari ni aku lunch mkn rojak???ada kah ianya berat???tp mllm aku still minum susu HL sahaja no makan2 tau...heheh

Aku harap kali ni menjadi la diet ni daripada thn2 yg lepas...almaklumkan badan makin chubby n x berapa nak selesa la..klu tinggi ok gak ni cam tong je beratnya...hahha
ni gambo aku time raya...slim la sikit...



pas ni ko tgk ye gambo lepas raya cam apa je...mmg chubby giler...



amcam ok x???tu yg aku beria nak slim melim ni...mmg aku nekad la kali ni...x leh la cam ni...kena jaga badan la bru beranak sorang dah beso cam gni...klu dah 10 x tau la rupanya cam ner...heheheh aku harap2 kali ni menjadi la diet aku ni...hahhah
happy 2 selalu...da...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...