Monday, December 5, 2011

CDCS di hari sabtu

Sabtu aku dah mula dr pg subuh aku dah excersice Jillian punya step...heheh nak bako semangat kawan2 yg lain...almaklumla berat sgt badan ni so kena la kerja lebih...ikut nasihat Tinta Biru...So lepas je wat senaman wat pula sit up 35x..mmg penat la..tp ku gagahkan juga...
Aku pun dah mula nak pk nak wat B'fast pe pa la pg ni...so dlm otak dah ada dah cuba ku kemas umah bagai, sidai kain, sapu laman, sapu dlm umah n dll la..baju sume ibarat cam org kena ujan lebat la...siap aku pakai baju sejuk lagi..hahha saje nak bako lg lemak yg degil ni..So bla dah settle sume peluh pun dah kering aku pun start mandi n wat serapan pagi...

Menu B'fast :
2 ketul hot dog panggang
1 bji telur + hot dog cincang ku buat telor dadar...
1.5L air kosong



Lunch :
1 Ekor ikan cencaru goreng
1 mangkuk sayur campur
3 ketul ayam masak merah
1L air kosong



dinner
2 ketul ayam goreng
1 sudu sayur
5 ketul daging masak kicap
2 gelas air kosong

air aku minum 1.5L setiap ari...gemuk dan pendek cam tuan punya badan

rajin je aku masak ari ni...time dinner aku makan umah sepupu pasai ada kenduri kawain dan...tu pun aku still makan lauk je..pasia kenyang sangat aku belasah air kosong sebelum g kenduri (petua klu nak g umah org kawin kena belasah kat umah lu...mkn ler apa yg patut) tu aku pun aku amik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...