Tuesday, December 13, 2011

CDCS tuk 4 minggu - Demam



Hai kengkawan sume ari ni pun nak tulis pe yg patut...memula nak bg tau yg berat tuk mggu ke-4 amat menyeronokkan pasai berat dah turun 2kg so menjadikan berat aku skrg adalah 70kg..tu pun masih berat lg so pas ni klu bleh nak gantikan angka 7 ke angka 6...insyallah...ni pun berkat pose ganti aku ler 4 ari tu lg leh turun klu x , x der la kot. menu tok buka pose sama je time ari besa...pasai pose kan leih so x lalu sgt la nak makan...
Ni pun musim demam so anak aku n encik suami pun demam juga..(cirit + muntah)..x larat rasanya le..klu x ahad ari tu aku ada kursus di PD so aku batalkan je la tuk menjaga mereka...ari ni pun aku masih bercuti..insyallah besok aku mula keje kot...tgk diorg cam ok je...yg bestnya suar biru aku dah mula muat balik..seronok mmg sonok..tp yg paling sonok klu suar time aku kawin muat lg best..x pe aku akan usahakan ke arah itu...gambo x sempat nak amik la...nnt klu ada masa aku akan update..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...