Friday, December 2, 2011

DAY -12 CDCS

Hai kengkawan sume...ari ni diet cam biasa je x der pe yg best pun...ni pun baru je lepas kemas barang2 kat opis...member dah x der so kena la dok belakang...pasai nya klu dok depan pusing je kusi sume kosong so kenala dok belakang...sunyi mmg sunyi la...nak wat cam ner..hidup kena diteruskan...heheh

menu yg x seberapa ari ni berjalan juga..
5.30 am - air kosong 1L
7.15 am - roti coklat sebungkus ala yg 70sen tu..(x sempat nak masak da)
8.00 am - air kosong 1L
1.00 pm - sayur kobis tumis + ayam + ikan kembung + air limau x der gula..mmg masam ler
2.00 pm - air kosong 1L

peluh la aku kemas opis ni...lgpun kat opis ni dah 4 ari x der aircond so mmg cam kena panggang la...leh la wat sauna kat opis...nasib la ada kipas kecik ni wat teman hilangkan panas badan...ni pun kat luar cuaca nak ujan je...mlm ni x tau lg nak makan pe ikan + ayam pun x kuarkan...x pe masih sempat lgpun sok kan dah cuti...
sabtu + ahad ni sepupu lak kawin...cam ner ngan diet aku ni....adakah akan terbabas...inyallah aku akan kontrol sebaik mana yg boleh...mkn tetap mkn...rugi tau x makan...hehehe

mlm ni aku saje amik timbang aku tgk dah turun 1kg...sonok mmg la...pas tu pe lg aku pun wat kayuhan basikal 5km..jadi la...pas tu wat sit-up lg...mmg basah la baju aku pasia sonok sgt dah turun ni...lallala aku arap ahad ni turun lg la 1 atau 0.5kg ...insyallah...amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...