Friday, February 3, 2012

Diet kembali

Selamat pagi kengkawan sume...lama x jengah blog ni...bz je la...so pg yg ceria ni aku mulakan dengan sebuah senyuman...senyum pasai pe ...senyum pasai badan cam naik je...so ari ni plan nak diet balik la...syg lak lemak2 yg kumpul dalam badan aku ni...heheh so pe lagi...layan je la..pagi ni aku layan air kosong 1L n 1 tin nescafe je la...mmg kenyang giler la...lunch ni x tau lg nak mkn pe pasai lunch ni nak g umah kakak kat Gombak...saje lepak sana...mlm sure x mkn dah...hehehhe
Malam ni plan nak wat zumba punya excersice la...heheheh

4 comments:

si tuan putri kiUt said...

salam... gud luck yer....

kalau nak cuba clearstart30 DEtox & SLIM jommm!!! saya bantu...:D

me said...

awk bg tau la cam ner...at least sy tau cr n penggunaan nya...

amaniammar said...

salam...dear

mmg mahai sket..tp tahan tuk 1.5bulan tuh..sy pun memula rasa mahal tp dok fikir badan dah yoyo cam tensen jer...
tekad gna sket saving...target gn tuk 60days dulu kalu ok proceed.

sy ni mmg jenis TERLALU LAMBAT untuk tengok penurunannya...
la ni dah dekat 2 minggu cm 200g je
ada perubahan..tp bab inchi tu x check sgt cm rasa baju ketat da loose sket r

me said...

o ye ke...awk beli ari tu berapa ye,,leh la simpan budget...awk dah minum berapa ari ye...klu turun ok la kan...paper awk bg tau sy ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...