Monday, June 2, 2014

KENANGAN BERAT AKU DULU DAN SEKARANG

Selepas bersalinkan anak sulung aku iaitu Muhammad Fauzan berat aku naik dr 65kg ke 78kg..mmg berat giler aku time tu..kira cam org mengandung lagi pun ada pasai masa mengandungkan fauzan dulu pun berat aku 82kg..mmg giler la kan orang kata...tuhan je yang tau time tu...ni la berat aku masa ini iaitu 78kg...
yang ini berat masa 65kg selepas 4 bln bertarung untuk slim n slim lagi klu boleh...
aku pun x sangka yang aku boleh lakukannya..terima tasih sifu aku yg banyak tunjuk ajar aku iaitu "GENG KELAB DIET ATKINS" iaitu fazrin, kak nadia, cima dan ramai lgi..mekasih sume kerana bagi sokongan n tanpa jemu beri nasihat dan tujuk ajar kepada aku...
berat ni pula adalah 58kg..tang ni yg paling sonok sgt...gambo time raya aku akan upload kemudian...byk cite yg nk dikongsi bersama ngan kawan di blog ni...jadi aku x akan kembali pada berat masa aku ngandung masa 1st bby dulu..heheh arap2 dapat la berat cam dulu @anak dara..heheh

6 comments:

Fara Dilot said...

akk jenis yg senang naik turun naik turun.. saya jeis yg naik senang sgt turun hoh punya lah susah..

me said...

x juga la fara ni kena pulun tau...klu x mmg payah la nak lost tau...fara cam ner skrg..bby sihat x..

Emy Tak Kecik said...

amboiiii
gemuk nye awak

ehehehe

me said...

tu la mi aku nekad nk slim...gambo ni masa besday aku yg ke 29 x silap aku..mmg gemuk sgt kan..gambo tu la yg bakar semangat aku nk slim mi..hehe

yusfauliza Mohd Yunus said...

hihihihi....say no to obesiti..uhuhuhuhuh...mari kita langsing sblm raya 2014..harap berkekalan langsing...

me said...

betui2 yus..kali ni arap2 semangat tu dtg cam 2 thn lepas la..hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...